Υποστήριξη




Τηλεφωνική Τεχνική Υποστήριξη παρέχεται κατά τις ώρες γραφείου (9:00 - 17:00 Δευτέρα - Παρασκευή) σε όλους τους πελάτες μας που έχουν ενεργά πακέτα φιλοξενίας site. Εξαίρεση αποτελεί η περίοδος από 1/8 έως έως 16/8 λόγω Καλοκαιρινών διακοπών όπου η Τεχνική Υποστήριξη απαντά μόνο μέσω email στο [email protected].

24ωρη Τεχνική Υποστήριξη παρέχεται ως πρόσθετη υπηρεσία με ετήσιο συμβόλαιο SLA. Τεχνικός επιφυλακής απαντά τις κλήσεις και δρομολογεί κάθε αναφορά στους αρμόδιους ώστε να λάβει απάντηση εντός 15 λεπτών. Κάθε αναφορά εξετάζεται κατά προτεραιότητα και βάσει σπουδαιότητας.

Δωρεάν 24ωρη Τεχνική Υποστήριξη παρέχεται σε έκτακτες και επείγουσες καταστάσεις όπου λόγοι ανωτέρας βίας επιβάλλουν την άμεση ανταπόκριση και αναπροσαρμογή των υπηρεσιών μας. Η IPS είναι από τις πρώτες εταιρείες που ανταποκρίθηκαν κατά την διάρκεια του lockdown με αυξημένο αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, υποστηρίζοντας με 24ωρη φροντίδα και παρακολούθηση εκατοντάδες ηλεκτρονικά καταστήματα αλλά και το σύστημα εφημεριών του Φαρμακευτικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης.

Στόχος μας είναι πάντα η απρόσκοπτη λειτουργία, η επιτυχία και η ευημερία των πελατών μας.


F.A.Q

Οι συχνότερες ερωτήσεις και απορίες που καταγράφηκαν από νέους πελάτες μας

Φόρμα επικοινωνίας

Επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας.

Download περιοχή

Κατεβάστε στον υπολογιστή σας διάφορα αρχεία, αιτήσεις, δωρεάν προγράμματα, κλπ.

Support Ticketing System

Δημιουργήστε ένα ticket και εξειδικευμένοι συνεργάτες θα ασχοληθούν με το ζήτημα σας.

Πληρωμές

Η περιοχή αυτή χρησιμοποιείται για την ηλεκτρονική πληρωμή ειδικών πακέτων προϊόντων ή υπηρεσιών για μέλη-συνεργάτες μας.

Περιοχή μελών

Ειδική περιοχή μελών, διαθέσιμη μόνο για πελάτες και συνεργάτες.




active³ 5.4 · IPS κατασκευή E-shop · Όροι χρήσης