Το Google τελευταία αποστέλλει ειδοποιήσεις σε διαχειριστές Google Workspace σχετικά με νέες ρυθμίσεις που αφορούν τις “Smart Features” και τις εξατομικευμένες λειτουργίες σε εφαρμογές όπως το Gmail, το Google Meet και το Chat. Αν έχετε λάβει σχετικό email από το [email protected], δεν πρόκειται για spam αλλά για σημαντική ενημέρωση που απαιτεί ενέργεια από τον διαχειριστή του οργανισμού.
Τι αλλάζει
Στο πλαίσιο συμμόρφωσης με τις ευρωπαϊκές πολιτικές προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR), η Google δίνει πλέον τη δυνατότητα στους διαχειριστές να καθορίσουν προκαθορισμένα (default) επίπεδα συναίνεσης για τη χρήση των δεδομένων των χρηστών, προκειμένου να είναι ενεργές οι έξυπνες λειτουργίες.
Αν δεν οριστούν αυτές οι ρυθμίσεις εγκαίρως:
-
Από το τέλος του Β’ τριμήνου 2025, οι χρήστες θα δουν ένα αναδυόμενο μήνυμα στο Gmail που θα τους ζητά να επιλέξουν αν επιθυμούν να ενεργοποιήσουν αυτές τις λειτουργίες.
-
Αν δεν επιλέξουν ρητά ότι θέλουν να το κάνουν, οι λειτουργίες θα παραμείνουν απενεργοποιημένες, κάτι που μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία χρήσης.
Τι πρέπει να κάνετε ως διαχειριστές
Για να εξασφαλίσετε τη συνέχεια στη χρήση των Smart Features από τους χρήστες σας:
- Συνδεθείτε στο Admin Console του Google Workspace: https://admin.google.com
- Πηγαίνετε:
Λογαριασμός > Ρυθμίσεις Λογαριασμού > Smart features for Google Workspace - Επιλέξτε: “Set a default value for users”
- Ενεργοποιήστε τις 3 επιλογές:
- Smart features σε Gmail, Meet και Chat
- Smart features σε άλλα Google Workspace προϊόντα
- Smart features σε άλλα Google προϊόντα
- Πατήστε Save (Αποθήκευση)
Με αυτόν τον τρόπο οι χρήστες σας δεν θα χρειαστεί να απαντήσουν σε ερωτήσεις και ειδοποιήσεις για την ενεργοποίηση των λειτουργιών. Η εμπειρία τους στις εφαρμογές του Google Workspace θα παραμείνει αδιάλειπτη.
Τεχνική Υποστήριξη Email από την IPS
Στην IPS, φροντίζουμε οι πελάτες μας να είναι ενημερωμένοι και καλυμμένοι σε όλες τις αλλαγές που επιφέρει η Google ή άλλοι μεγάλοι πάροχοι υπηρεσιών επαγγελματικών email accounts. Η παραπάνω περίπτωση αντιμετωπίστηκε ήδη για πολλούς πελάτες μας μέσω της υπηρεσίας On Demand Τεχνικής Υποστήριξης Email, η οποία προσφέρει γρήγορη παρέμβαση σε θέματα email, Gmail/Workspace, DNS ρυθμίσεων, SPF, DKIM, DMARC και άλλα.
Η Τεχνική Υποστήριξη Email παρέχεται επίσης σε συνδρομητική βάση σε επιλεγμένα πακέτα φιλοξενίας μας. Μπορείτε να δείτε ποια είναι τα συγκεκριμένα πακέτα στο Συγκριτικό πακέτων φιλοξενίας WordPress.
Αν δεν έχετε ακόμα επιλέξει την IPS για τη φιλοξενία του website σας, είναι ίσως η κατάλληλη στιγμή να εξετάσετε ένα από τα αξιόπιστα πακέτα μας. Με κάθε πακέτο φιλοξενίας, παρέχουμε άμεση τεχνική βοήθεια, εξειδικευμένες λύσεις και προσωπική εξυπηρέτηση, που δύσκολα θα βρείτε στην Ελληνική και ξένη αγορά web hosting.
Εμπιστευθείτε την IPS για την υποδομή και την υποστήριξή σας. Είμαστε δίπλα σας σε κάθε τεχνική πρόκληση — για να μην χάνετε χρόνο και ευκαιρίες.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή βοήθεια, επικοινωνήσετε μαζί μας.