Copywriting ειδική κειμενογράφηση
Με τον όρο copywriting περιγράφονται όλες οι διαδικασίες κειμενογράφησης με σκοπό την προώθηση ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας ή μιας ιδέας και την πρόκληση αποτελέσματος. Το αποτέλεσμα αυτό μπορεί να είναι η online πώληση, η εκδήλωση ενδιαφέροντος και η επικοινωνία. Το copywriting είναι ουσιαστικά μέρος της στρατηγικής του ψηφιακού marketing.
Με το copywriting μια επιχείρηση μπορεί να τραβήξει την προσοχή του κοινού που στοχεύει, να αξιοποιήσει τα συναισθήματά του, να δημιουργήσει περιέργεια και να το προκαλέσει – προσκαλέσει να αναλάβει δράση, να εκτελέσει μια ενέργεια. Μπορεί επίσης να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του brand name, να δημιουργήσει δυνητικούς πελάτες υψηλότερης ποιότητας και να βοηθήσει ώστε η επιχείρηση να αποκτήσει νέους πελάτες.
Ποια τα κοινά και ποιες οι διαφορές μεταξύ Copywriting και Content Marketing
Η κειμενογράφηση περιεχομένου για το διαδίκτυο έχει ειδικές τεχνικές που είναι καθοριστικές για την αποτελεσματικότητα κάθε ψηφιακής παρουσίας. Σε κάθε περίπτωση τα κείμενα πρέπει να είναι κατάλληλα για το κοινό στο οποίο απευθύνονται.
Το στοίχημα στο copywriting είναι αυτό να καταφέρει να προσελκύσει το ενδιαφέρον και να πείσει τον τελικό πελάτη με λίγο πιο επιθετικό τρόπο, χωρίς φυσικά να κουράσει ή να τρομάξει το κοινό. Το περιεχόμενο χρειάζεται ιδιαίτερη προετοιμασία, είτε πρόκειται για μετάδοση διαφημιστικού μηνύματος, την εταιρική παρουσίαση σε ιστοσελίδα, την παρουσίαση και πώληση υπηρεσιών ή την αναλυτική περιγραφή προϊόντων για λιανική ή χονδρική πώληση. Το περιεχόμενο μπορεί να είναι ενημερωτικό ή ακόμα και διασκεδαστικό για να ψυχαγωγήσει το κοινό αλλά ο πραγματικός σκοπός του copywriting είναι να πείσει με κάποιο call-to-action ώστε ο αναγνώστης να πραγματοποιήσει ότι του ζητάει το κείμενο. Ο copywriter ποντάρει στο να διαμορφώσει θετικά συναισθήματα γνωρίζοντας πολύ καλά το κοινό του.
Στο content marketing τα κείμενα μπορεί και πάλι να είναι ενημερωτικά ή ψυχαγωγικά, ο αναγνώστης όμως σε αυτή την περίπτωση αφήνεται να εκτιμήσει το περιεχόμενο και να επιστρέψει για περισσότερες πληροφορίες (όποτε θέλει ή μπορεί) με μια πιο αργή προσέγγιση. Στην ουσία με το content marketing το κοινό εκπαιδεύεται πάνω στην θεματολογία του site με την ελπίδα ότι θα λάβει αναλυτική ενημέρωση, θα εκτιμήσει όσα του δίνονται, θα επιστρέψει και τότε θα προχωρήσει σε επικοινωνία ή παραγγελία. Ο δημιουργός περιεχομένου παραθέτει πληροφορία και περιμένει ανταπόκριση.
Η προσέγγιση του content marketing απευθύνεται συνήθως σε συγκεκριμένο κοινό που αντιλαμβάνεται την ακαδημαϊκή σχέση και διαμόρφωση του περιεχομένου. Το κοινό αυτό εκτιμά το design, την λειτουργικότητα, τις υπηρεσίες που τυχόν παρέχονται, την διαφορετικότητα των προϊόντων και τα συγκρίνει με όσα αναφέρει ο ανταγωνισμός. Σε αυτή την περίπτωση ο ιστότοπος γίνεται το σημείο αναφοράς για τεχνογνωσία με έμφαση στην εκπαίδευση και προετοιμασία του πελάτη.
"Η αλήθεια σου είναι ο λόγος που ξεκινά μια νέα συνεργασία."
Ένας διαδικτυακός τόπος είναι συχνά η αφορμή για καταγραφή, ακόμα και για αναθεώρηση εσωτερικών λειτουργιών και δομών μιας επιχείρησης. Βρείτε γιατί ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό και πείτε την αλήθεια σας στο κοινό που απευθύνεστε. Εμείς είμαστε εδώ για να πούμε την ιστορία σωστά ώστε να πείσει όσο το δυνατόν περισσότερους.
Σε ποια μέσα εφαρμόζεται το copywriting
Ενδεικτικά, το copywriting μπορεί να εφαρμοστεί στα παρακάτω:
- Διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Δημιουργία καλύτερων και πιο αποδοτικών Email πωλήσεων
- Σχεδίαση καλύτερων και πιο αποδοτικών Newsletter
- Κατασκευή ιστοσελίδας με αναλυτικά κείμενα παρουσίασης υπηρεσιών
- Σχεδίαση πιο ολοκληρωμένης παρουσίασης σε σελίδες προϊόντων
- Δημιουργία καλύτερων άρθρων παρουσιάσεων – προορισμού (blog, landing pages)
- Συγγραφή πιο αποδοτικών επιστολών πωλήσεων (προσφορών)
- Συγγραφή ενημερωτικών δελτίων τύπου που ξεχωρίζουν
- Συγγραφή κειμένων για εκπτωτικές καμπάνιες (κουπόνια)
- Συγγραφή κειμένων για καμπάνιες επιβράβευσης (loyalty)
Η κειμενογράφηση πρέπει να εκτελείται από ειδικούς που γνωρίζουν πώς να δημιουργούν περιεχόμενο που εμφανίζεται ψηλά στις αναζητήσεις του Google, προσελκύει και τελικά πείθει για αγορά ή επικοινωνία. Το ζητούμενο μέσω των κειμένων και όλων των συνοδευτικών μέσων (εικόνες, video, pdf, infographics, animations) είναι η προσέλκυση νέων επαφών και πελατών.
"Ανακαλύψτε την σωστή εμπορική χρήση του Internet."
Μετατρέψτε τις λέξεις σε κέρδος: Εκμεταλλευτείτε την δύναμη του copywriting για επιχειρηματική ανάπτυξη
Το copywriting δημιουργεί πρωτότυπα κείμενα
Ένας copywriter, κατά την πρώτη γνωριμία με την επιχείρηση, δημιουργεί ένα πλάνο πριν ξεκινήσει να γράψει τα κατάλληλα κείμενα. Μόλις αποκτήσει μια επισκόπηση του έργου, το επόμενο βήμα είναι να ερευνήσει όλες τις πιθανές πηγές, και αυτό μπορεί να περιλαμβάνει:
- Εύρεση των γεγονότων που υποστηρίζουν τους ισχυρισμούς του προϊόντος ή της υπηρεσίας
- Εντοπίζονται ενδιαφέρουσες και μοναδικές λεπτομέρειες που πρέπει να συμπεριληφθούν (πχ. πλεονεκτήματα, πατέντες, τρόποι επιχειρείν, κ.α.)
- Αναζητούνται ιστορίες του παρελθόντος ή του παρόντος από το εταιρικό ιστορικό ή τις εμπειρίες κάποιων πελατών
- Αναζητείται μια διαφορετική οπτική για την εταιρική παρουσίαση ώστε να εκπλήξετε τους δυνητικούς πελάτες
Σε αυτό το πρώιμο στάδιο μερικές από τις ερωτήσεις που θα πρέπει να απαντηθούν είναι:
- Τι συζητούν επί του παρόντος οι καταναλωτές σε social media, διαδικτυακά φόρουμ και ομάδες, κριτικές πελατών και άλλες πηγές;
- Υπάρχουν διαθέσιμες σχετικές συνεντεύξεις;
- Ποιες λέξεις-κλειδιά είναι πιο σχετικές;
Η σημασία της ανάλυσης κοινού
Η ανάλυση του κοινού είναι απαραίτητη για την επιτυχία κάθε στρατηγικής κειμενογράφησης ή copywriting. Στην IPS, προηγείται πάντα η Έρευνα Ζήτησης & Ανταγωνισμού πριν από την έναρξη οποιασδήποτε υπηρεσίας κειμενογράφησης. Η κατανόηση του κοινού-στόχου επιτρέπει την προσαρμογή των μηνυμάτων ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις των πελατών. Μέσω της ανάλυσης δεδομένων όπως ηλικία, φύλο, γεωγραφική τοποθεσία, αγοραστικές συνήθειες και ενδιαφέροντα, δημιουργούμε πιο στοχευμένα και αποτελεσματικά κείμενα.
Με τη χρήση ειδικών εργαλείων καταγραφής ζήτησης, μπορούμε να δημιουργήσουμε κείμενα που θα προσελκύσουν περισσότερους πελάτες για την επιχείρησή σας. Αυτή η λεπτομερής προσέγγιση μας επιτρέπει να κατανοήσουμε βαθύτερα τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές των πελατών σας. Επίσης, λαμβάνουμε υπόψη τις τάσεις της αγοράς, τις κινήσεις και την θέση του ανταγωνισμού, προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι τα κείμενα είναι καλύτερα, πάντα επίκαιρα και πιο αποτελεσματικά.
Αυτά τα κείμενα μπορούν να τοποθετηθούν σε άρθρα στην ενότητα blog στην ιστοσελίδα σας ή να αποτελούν ανάλυση των υπηρεσιών και των κατηγοριών προϊόντων σας. Η ικανότητα να προσαρμόζουμε τα μηνύματα με βάση τις μοναδικές ανάγκες του κοινού εξασφαλίζει ότι η επικοινωνία είναι πάντα σχετική και αποτελεσματική.
Αυτή η εξατομίκευση ενισχύει την εμπειρία του χρήστη και αυξάνει την πιθανότητα μετατροπής των επισκεπτών σε πιστούς πελάτες. Επιπλέον, η ανάλυση κοινού βοηθά στην αποφυγή γενικών και ασαφών μηνυμάτων, εξασφαλίζοντας ότι κάθε λέξη έχει σκοπό και αντίκτυπο. Κατανοώντας τις λεπτομέρειες και τις προτιμήσεις του κοινού, μπορούμε να δημιουργήσουμε περιεχόμενο που είναι ακριβές, σχετικό και συναρπαστικό. Αυτό όχι μόνο ενισχύει τη δέσμευση των πελατών αλλά και βελτιώνει την απόδοση στις ψηφιακές καμπάνιες σας.
Τα κείμενα προσαρμόζονται για κάθε μέσο προβολής
Τα κείμενα πρέπει να διαφέρουν ανάλογα με τον στόχο τους – είτε πρόκειται για διαφήμιση, ενημέρωση, εκπαίδευση, εκφώνηση ή πώληση σε eshop. Στην IPS αναλαμβάνουμε τη συγγραφή κειμένων για έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα και διαφημίσεις. Η ομάδα των συνεργατών μας αποτελείται από επαγγελματίες με πολυετή εμπειρία, όπως διαφημιστές, επικοινωνιολόγους, μεταφραστές, γραφίστες και ειδικούς του digital marketing.
Ανάλογα με το budget σας, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τους κατάλληλους επαγγελματίες για να παρουσιάσουμε την εταιρεία και τα προϊόντα σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μεταφέροντας το μήνυμα που επιθυμείτε. Κάθε έργο copywriting ή content marketing μπορεί να ξεκινήσει με χαμηλό budget και να εξελιχθεί με τον καιρό όσο αυξάνουν οι απαιτήσεις. Γι’ αυτό στην IPS δίνουμε όλες τις εναλλακτικές και τις κατευθύνσεις για να επιλέξετε πόσο γρήγορα θέλετε αποτελέσματα. Ας δουλέψουμε μαζί για να δημιουργήσουμε την επόμενη επιτυχημένη καμπάνια που θα εκτοξεύσει την επιχείρησή σας στην κορυφή.
Το κείμενο είναι ενδεικτικό της ποιότητας κάθε επιχείρησης
Το περιεχόμενο, είτε σε έντυπα είτε σε ηλεκτρονικά μέσα προβολής, αντικατοπτρίζει την ποιότητα της επιχείρησής σας. Πρέπει να είναι μοναδικό και να παρέχει τις απαντήσεις που αναζητά το κοινό σας, απαντώντας κυρίως στην ερώτηση «γιατί να μας προτιμήσετε». Με σωστή κειμενογράφηση, το κοινό λαμβάνει άμεσα και αβίαστα τις πληροφορίες που χρειάζεται, σε ένα μέσο που έχει την ανάλογη φροντίδα στον σχεδιασμό. Οι λόγοι για να επιλέξει κάποιος την επιχείρησή σας πρέπει να είναι σαφείς και να διακρίνονται από τον ανταγωνισμό. Τα κείμενα είναι το πρώτο στοιχείο που θα γνωρίσει κάποιος από την επιχείρησή σας και μαζί με την καλαίσθητη και κατανοητή σχεδίαση θα διαμορφώσει την εντύπωση του.
Συγγραφή κειμένων για διαφορετικά στάδια του αγοραστικού κύκλου
Η συγγραφή κειμένων για διαφορετικά στάδια του αγοραστικού κύκλου είναι βασικό συστατικό για την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής μάρκετινγκ. Κάθε στάδιο – από την αρχική επίγνωση και το ενδιαφέρον, έως την εκτίμηση, την απόφαση και την αφοσίωση – απαιτεί συγκεκριμένη προσέγγιση:
- Στο στάδιο της επίγνωσης, τα κείμενα πρέπει να είναι ενημερωτικά και ελκυστικά, εισάγοντας το κοινό στο πρόβλημα ή την ανάγκη τους και προτείνοντας λύσεις.
- Στο στάδιο της εκτίμησης, τα κείμενα πρέπει να παρέχουν λεπτομερείς πληροφορίες και πλεονεκτήματα, βοηθώντας τους πιθανούς πελάτες να συγκρίνουν και να εκτιμήσουν τις διαθέσιμες επιλογές.
- Κατά την απόφαση αγοράς, τα κείμενα πρέπει να είναι πειστικά και να περιλαμβάνουν σαφή call-to-action, προτρέποντας τους πελάτες να προχωρήσουν σε αγορά.
- Τέλος, στο στάδιο της αφοσίωσης, τα κείμενα πρέπει να ενθαρρύνουν τη διατήρηση της σχέσης με τον πελάτη μέσω χρήσιμου περιεχομένου, ευχαριστήριων μηνυμάτων και προτάσεων για περαιτέρω αγορές.
Με αυτόν τον τρόπο, κάθε κείμενο εξυπηρετεί συγκεκριμένο σκοπό, οδηγώντας τους πελάτες από τη μία φάση του αγοραστικού κύκλου στην επόμενη με ομαλό και αποτελεσματικό τρόπο.
Πόσο κοστίζει το SEO Copywriting
Η συγγραφή άρθρων και παρουσιάσεων με βελτιστοποίηση τόσο για τις μηχανές αναζήτησης όσο και για την πρόκληση δράσης (call-to-action) απαιτεί σημαντικό χρόνο. Η εμπειρία του copywriter, η κατασταλαγμένη μεθοδολογία που ακολουθεί, η βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης και τα online εργαλεία που χρησιμοποιούνται σίγουρα μειώνουν τον χρόνο συγγραφής. Σε κάθε περίπτωση όμως πέρα από τον χρόνο παραγωγής, απαιτείται χρόνος για τις αρχικές συνεντεύξεις, την αξιολόγηση του υλικού, την κατανόηση των στόχων και τον σχεδιασμό του πλάνου δράσης. Κάθε έργο λοιπόν είναι διαφορετικό και συνήθως απαιτεί από δύο εβδομάδες έως μερικούς μήνες εργασιών.
Στην IPS θέλουμε να βελτιώσουμε την παρουσία στο διαδίκτυο όλων των επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Γι’ αυτό και προσεγγίζουμε κάθε έργο χωρίζοντας τα επιμέρους στάδια SEO Copywriting ανάλογα με το μηνιαίο budget του πελάτη. Με αυτόν τον τρόπο η επιχείρηση του πελάτη μας βλέπει απτά αποτελέσματα και ανταπόκριση στις πωλήσεις από τα πρώτα κιόλας άρθρα που δημοσιεύουμε.
5 σημαντικές τεχνικές στο Copywriting
Ως επιβράβευση που διαβάσατε μέχρι εδώ θα σας δώσουμε 5 χρήσιμες τεχνικές για copywriting:
- Μιλήστε για οφέλη στα κείμενα σας και όχι για χαρακτηριστικά. Μιλήστε γι’ αυτά που μπορείτε να προσφέρετε αν συνεργαστεί ο υποψήφιος πελάτης μαζί σας. Κανείς δεν ενδιαφέρεται για την ιστορική αναδρομή της επιχείρησης σας. Θέλει απλά να γνωρίζει αν αυτά που παρέχετε θα βελτιώσουν την ζωή του, να πειστεί ότι τα έχει ανάγκη και αν μπορείτε να παρέχετε αυτό που θέλει σε τιμή που είναι λογική ή ευκαιρία.
- Στοχεύστε τα συναισθήματα. Τα συναισθήματα παίζουν μεγάλο ρόλο στη λήψη αποφάσεων, επομένως ο καθορισμός του τρόπου πρόκλησης συναισθημάτων είναι μια στρατηγική συγγραφής κειμένων. Αν και αυτό μπορεί στην αρχή να ακούγεται χειριστικό, στην πραγματικότητα καλύπτει μια συγκεκριμένη ανάγκη ενός υποσυνόλου του κοινού εκεί έξω.
- Ο πελάτης είναι πάντα στο επίκεντρο. Μια επιχείρηση μπορεί να υπερηφανεύεται για το πόσο τέλεια είναι τα προϊόντα της ή για την θέση της στην αγορά, όσο όμως περισσότερο καυχιέσαι, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να συνδεθεί με τη νοοτροπία του πελάτη. Αντίθετα, με το copywriting η επιχείρηση δείχνει πώς έχει πελατοκεντρική προσέγγιση και βρίσκεται κοντά για την επίλυση ενός διλήμματος ή ενός προβλήματος που έχουν.
- Φροντίστε η κάθε πρόταση να οδηγεί ομαλά στην επόμενη. Οι αναγνώστες σας θέλετε να συνεχίσουν να διαβάζουν, επομένως δημιουργείτε κάθε πρόταση έτσι ώστε να “γλιστράει” στην επόμενη. Δημιουργώντας συναρπαστικές ενότητες που δημιουργούν ενθουσιασμό, υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα ο αναγνώστης σας να συνεχίσει μέχρι το τέλος του κειμένου σας.
- Δώστε στον πελάτη την δυνατότητα να ανήκει κάπου, να νοιώθει ότι όσα του παρέχονται γίνονται κατά αποκλειστικότητα. Με αυτή τη στρατηγική, οι πελάτες αισθάνονται μέρος μιας ειδικής ομάδας με ειδικά προνόμια.
Διαφήμιση και κείμενα
Τα έξυπνα και σύντομα κείμενα που μεταφέρουν το μήνυμα είναι ουσιώδη στις διαδικτυακές διαφημίσεις. Οι χρήστες διαβάζουν ελάχιστα, ειδικά όταν το κείμενο εμφανίζεται μπροστά τους χωρίς τη δική τους πρόκληση. Όλα τα social media sites, τα marketplaces και οι μηχανές αναζήτησης προβάλλουν διαφημίσεις με κείμενο. Ένας τίτλος ή μια σύντομη περιγραφή που αναφέρει ξεκάθαρα τι προτείνουμε και σε τι αποσκοπούμε, μπορεί να κάνει τη διαφορά. Το περιεχόμενο μιας διαδικτυακής διαφήμισης, πέρα από τις φωτογραφίες και τα βίντεο, είναι αποδοτικό και έχει καλύτερο CTR (Click Through Rate) όταν περιλαμβάνει τα κατάλληλα κείμενα.
Διαφήμιση και κείμενα
Τα έξυπνα και σύντομα κείμενα που μεταφέρουν το μήνυμα είναι ουσιώδη στις διαδικτυακές διαφημίσεις. Οι χρήστες διαβάζουν ελάχιστα, ειδικά όταν το κείμενο εμφανίζεται μπροστά τους χωρίς τη δική τους πρόκληση. Όλα τα social media sites, τα marketplaces και οι μηχανές αναζήτησης προβάλλουν διαφημίσεις με κείμενο. Ένας τίτλος ή μια σύντομη περιγραφή που αναφέρει ξεκάθαρα τι προτείνουμε και σε τι αποσκοπούμε, μπορεί να κάνει τη διαφορά. Το περιεχόμενο μιας διαδικτυακής διαφήμισης, πέρα από τις φωτογραφίες και τα βίντεο, είναι αποδοτικό και έχει καλύτερο CTR (Click Through Rate) όταν περιλαμβάνει τα κατάλληλα κείμενα.
SEO copywriting ιστοσελίδων και Eshop
Τα κείμενα προσαρμόζονται ανάλογα με το μέσο προβολής και τον σκοπό που εξυπηρετούν. Στα website, τα κείμενα πρέπει να ακολουθούν πάντα τις οδηγίες βελτιστοποίησης SEO, ώστε να εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα στις μηχανές αναζήτησης. Η εμφάνιση στην πρώτη σελίδα δεν είναι κάτι ακατόρθωτο, δεν χαρίζεται όμως εύκολα και σίγουρα δεν φτάνει κανείς εκεί με πρόχειρα κείμενα και αντιγραφές (copy-paste από προμηθευτές).
Είναι γνωστό πως η θέση κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τα κείμενα της ιστοσελίδας και μια σειρά από άλλους παράγοντες που αφορούν την κατασκευή της ιστοσελίδας, την ταχύτητα απόκρισης, την ασφάλεια της, την αξιοπιστία της και την επισκεψιμότητα της. Η δημιουργία μοναδικού περιεχομένου και η τοποθέτηση του σε ένα CMS διαχείρισης περιεχομένου όπως το WordPress είναι μια καλή αρχή. Στα σύγχρονα WordPress site οι builder editors που χρησιμοποιούν ενσωματώνουν λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης (AI) για κείμενα και εικόνες. Ειδικά στην Αγγλική γλώσσα τα αποτελέσματα στα κείμενα είναι εντυπωσιακά, αναδιατυπώνοντας ή γράφοντας από την αρχή κείμενα που έχουν το στυλ, την συχνότητα των λέξεων / φράσεων κλειδιών και τις προτροπές που επιθυμείτε.
Όμως πέρα από την όποια βελτίωση για λόγους SEO, το βελτιστοποιημένο περιεχόμενο πρέπει ταυτόχρονα να είναι καλαίσθητο, κατάλληλο για το αγοραστικό κοινό που στοχεύουμε και να εμπνέει εμπιστοσύνη για την επιχείρηση. Τα κείμενα είναι αυτά που θα φέρουν τον πελάτη στο site και θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον του, προτρέποντάς τον να προχωρήσει σε μια επιθυμητή ενέργεια (call-to-action).
Γιατί διαφέρει η IPS στην κειμενογράφηση και το copywriting
Στην IPS, διαφέρουμε από πολλές άλλες επιχειρήσεις που ασχολούνται με την κειμενογράφηση γιατί:
- Από το 1999, γνωρίζουμε το Internet και το κοινό του όσο λίγοι στην Ελλάδα.
- Διαφέρουμε επειδή προσεγγίζουμε κάθε project με μοναδικό τρόπο. Έχουμε δοκιμάσει και συνδυάσει κάθε μέθοδο, εξελίσσοντας την υπηρεσία του copywriting ειδικά για το Ελληνικό διαδίκτυο.
- Χρησιμοποιούμε προηγμένες αναλυτικές μεθόδους για να κατανοήσουμε βαθιά τις ανάγκες του κοινού σας και δημιουργούμε κείμενα που μετατρέπουν τους αναγνώστες σε πελάτες.
- Αξιοποιούμε τα πλέον σύγχρονα εργαλεία για καλύτερη αποδοτικότητα και παραγωγικότητα, όπως η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), που αποδίδουν όταν συνδυαστούν και εμπλουτιστούν με ανθρώπινη γνώση και εξειδίκευση.
- Αξιολογούμε σωστά τον χρόνο μας και χρεώνουμε τις υπηρεσίες μας σε λογικές τιμές.
- Έχουμε πάθος και ενθουσιασμό σε κάθε νέο έργο που αναλαμβάνουμε, καθώς και αγάπη για τον συνάδελφο επαγγελματία – επιχειρηματία.
Το copywriting και γενικότερα η κειμενογράφηση είναι μια τέχνη που προϋποθέτει γνώσεις και εμπειρία ζωής. Είναι μια αφήγηση που ενισχύει την αλληλεπίδραση (engagement) και την αφοσίωση του κοινού. Το επιτυχημένο copywriting επιτρέπει στις επιχειρήσεις να συνδέονται συναισθηματικά με το κοινό τους, παρουσιάζοντας μηνύματα με τρόπο που είναι κατανοητός, ευχάριστος και αξέχαστος. Τα σωστά κείμενα βοηθούν στη δημιουργία μιας συνεκτικής αφήγησης που καθοδηγεί τον αναγνώστη από το πρόβλημα στη λύση, προσφέροντας παραδείγματα, εμπειρίες πελατών και επιτυχίες.
Στην IPS μπορούμε να αναβαθμίσουμε το επίπεδο της διαδικτυακής σας παρουσίας με κατάλληλο και αποδοτικό περιεχόμενο. Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε το έργο που θέλετε να αναθέσετε, καλώντας μας στο 2310 300326. Η τηλεφωνική επικοινωνία είναι απαραίτητη για μια πρώτη εκτίμηση των αναγκών σας. Μέσα από μια σύντομη συνέντευξη, θα καταγράψουμε όσα χρειαζόμαστε για να συντάξουμε την αναλυτική προσφορά μας για κάθε σκέλος του έργου που μπορούμε να αναλάβουμε για εσάς. Θα ήταν τιμή μας να συζητήσουμε κάθε λεπτομέρεια.