Διπλότυπο περιεχόμενο και πως επηρεάζει την απόδοση




Ένα γνωστό θέμα που υπάρχει εδώ και δεκαετίες στο Internet είναι το διπλότυπο περιεχόμενο, τόσο εσωτερικά σε υποσελίδες ενός site όσο και εξωτερικά σε άλλους δικτυακούς τόπους. Τι θεωρείται διπλότυπο; Το ίδιο κείμενο ή μεγάλα αποσπάσματα να υπάρχουν ως αντίγραφα σε διαφορετικές διευθύνσεις (URL). Αν λοιπόν πάει κανείς στο www.domain1.com/alpha και βρει ένα κείμενο και το τοποθετήσει στο www.domain1.com/beta ή στο www.domain2.com/xxxx, τότε αρχίζει το πρόβλημα.

Ελέγξτε αν σας έχουν αντιγράψει

Χρησιμοποιήστε τις παρακάτω υπηρεσίες για να βρείτε διπλότυπο περιεχόμενο σας σε άλλα site

Τι συμβαίνει όταν αντιγράφεται ένα κείμενο και γιατί αυτό δεν βοηθά την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και συγκεκριμένα την κατάταξη στο Google;

Το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας καταγράφεται από τα bot του Google σε άτακτα χρονικά διαστήματα ανάλογα με την επισκεψιμότητα του site. Κάθε καταγραφή έχει μια χρονική ταυτότητα (timestamp). Όταν λοιπόν κάποιος αντιγράψει κείμενο από προγενέστερη πηγή το δικό του κείμενο θα έχει μεταγενέστερη χρονική υπογραφή. Το Google στην προσπάθεια του να ενισχύσει το copyright των περιεχομένων εφαρμόζει ποινή (penalises) σε όλα τα αντίγραφα site τα οποία χάνουν σε αξιοπιστία (site authority) και συνεπώς πέφτουν στην κατάταξη. Έχει παρατηρηθεί επίσης ότι και το αρχικό site που είναι η πηγή του περιεχομένου χάνει και αυτό κατάταξη αν τα κείμενα του έχουν χρησιμοποιηθεί ευρέως χωρίς link αναφοράς (backlink) προς αυτό. Ειδικά αν το αρχικό site δεν διαθέτει μηχανισμό δημοσίευσης δομημένων δεδομένων (structured data) για κάθε ενεργό αντικείμενο όπως υποσελίδες και προϊόντα. Και αυτό γιατί χωρίς structured data το Google θεωρεί ότι η σελίδα δημιουργήθηκε μόλις τώρα αφού ο server την δημιούργησε από την βάση δεδομένων και την μετέδωσε κατά την στιγμή που ζητήθηκε.


Πέρα από το διπλότυπο περιεχόμενο σε άλλους δικτυακούς τόπους η αντιγραφή του ίδιου περιεχομένου εσωτερικά σε άλλες υποσελίδες του ίδιου site θεωρείται και αυτή απόπειρα επηρεασμού και καταχωρείται ως spam, χάνοντας την γενική εκτίμηση των χρηστών αλλά και κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Δεν έχει άλλωστε και νόημα να επαναλαμβάνει κανείς τα ίδια πράγματα αυτούσια στους επισκέπτες του. Γι’ αυτό και τέτοια διπλότυπα περιεχόμενα πρέπει να εντοπίζονται και να διαγράφονται κρατώντας το πιο δημοφιλές δημοσιευμένο link.

Στην IPS τονίζουμε από την πρώτη στιγμή την τεράστια σημασία του πρωτότυπου περιεχομένου και το εξασφαλίζουμε έναντι του ανταγωνισμού καθώς όλες οι τελευταίες εκδόσεις του active3 CMS διαθέτουν ενσωματωμένα structured data. Με την υπηρεσία SEO ελέγχουμε για διπλότυπο περιεχόμενο (κείμενα και φωτογραφίες) και ενημερώνουμε σχετικά με αναλυτική αναφορά.

Γνωρίστε περισσότερα για την τελευταία έκδοση του active3 CMS και την υπηρεσία SEO και ενισχύστε την αξιοπιστία του website / eshop σας κάνοντας το πιο αποτελεσματικό. Καλέστε μας στο 2310 300326 για να συζητήσουμε από κοντά κάθε λεπτομέρεια.





active³ 5.4 · IPS κατασκευή E-shop · Όροι χρήσης