Πόσο σημαντικές είναι οι αξιολογήσεις και η βαθμολογία στους Χάρτες του Google;




Γνωρίστε τις αξιολογήσεις στους Χάρτες του Google

Βγείτε μπροστά από τον ανταγωνισμό χρησιμοποιώντας τις θετικές κριτικές από τους πελάτες σας.


Εδώ και μερικά χρόνια οι γνωστοί Χάρτες του Google αναβαθμίζονται συνεχώς προσθέτοντας νέες λειτουργίες. Μία από αυτές που έχει διαδοθεί αρκετά είναι η τοποθέτηση κάθε είδους επιχείρησης σαν σημεία ενδιαφέροντος στο χάρτη. Μάλιστα η Google ζητά από τους χρήστες να γίνουν “Τοπικοί Οδηγοί” και να αναλάβουν πιο συστηματικά την ενημέρωση νέων σημείων αλλά και να παρέχουν πληροφορίες για ήδη υπάρχοντα σημεία. Η νέα αυτή κοινότητα των Τοπικών Οδηγών σε κάποιες χώρες έχει μεγαλώσει τόσο που πραγματοποιεί και συναντήσεις ή διάφορα άλλα events. Στην Ελλάδα κάτι τέτοιο έγινε πιο υποτονικά 1-2 φορές στην Αθήνα, ίσως γιατί δεν υπάρχει ισχυρό κίνητρο για να γίνει κανείς Τοπικός Οδηγός. Η Google παρέχει μόνο μια εκθετική κλίμακα βαθμολόγησης για τους Τοπικούς Οδηγούς ενώ υπόσχεται ότι αυτοί θα έχουν προνόμια και πρόσβαση σε beta υπηρεσίες της Google. Υποσχέσεις όμως που δεν έχουν πρακτική εφαρμογή ακόμα.

Η τεράστια κοινότητα των χρηστών των Χαρτών του Google όμως ωφελείται από τις επισημάνσεις και την βαθμολογία των Τοπικών Οδηγών και των απλών χρηστών. Αυτό και μόνο είναι σημαντικό για κάποιους που εθελοντικά και χωρίς άλλα οικονομικά κίνητρα αφιερώνουν χρόνο για να φωτογραφίσουν, να βιντεοσκοπήσουν, να βαθμολογήσουν και να γράψουν αξιολογήσεις για κάθε λογής επιχείρηση και σημείο ενδιαφέροντος στην περιοχή που κινούνται. Έτσι η βάση δεδομένων των σημείων ενδιαφέροντος διαρκώς μεγαλώνει πάνω στον χάρτη και μπορεί να βρει κανείς από μεγάλες βιομηχανικές μονάδες έως ελεύθερους επαγγελματίες, καταστήματα, μικρές επιχειρήσεις, γραφεία ακόμα και το μπακάλικο της γειτονιάς. Ειδικά σε τουριστικά μέρη θα βρει κανείς όλα τα καταλύματα (ξενοδοχεία, camping, airbnb), τα εστιατόρια και κάθε τύπο επιχείρησης που ενδιαφέρει τους τουρίστες.

Κάθε σημείο εμφανίζει την μέχρι στιγμής βαθμολογία, των αριθμό των αξιολογήσεων (που αντιστοιχεί σε αριθμό αξιολογητών αφού μπορεί κανείς να κάνει μόνο μία αξιολόγηση με το προφίλ του) και τέλος μπορεί να δει τα σχόλια κάτω από κάθε βαθμολογία. Η βαθμολογία είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάζει κανείς και στη συνέχεια διαβάζει τα σχόλια δίνοντας προτεραιότητα στα αρνητικά θέλοντας να μάθει από τι πρέπει να προφυλαχτεί. Φυσικά μέσα στις καλές κριτικές θα βρει κανείς και αρνητικές κριτικές είτε γιατί ο αξιολογητής δεν είχε μια καλή μέρα, είτε γιατί το προσωπικό μας δεν χειρίστηκε το όποιο θέμα με τον απαιτούμενο επαγγελματισμό, είτε γιατί σε μερικές εκατοντάδες αξιολογήσεις η στατιστική λέει πως θα βρεθούν και μερικοί κακοπροαίρετοι.

Εδώ παίζεται ένα βρώμικο παιχνίδι από κάποιους ανεγκέφαλους, κακοπροαίρετους και τοξικούς ανταγωνιστές που θέλοντας να μειώσουν την βαθμολογία και να συκοφαντίσουν βάζουν αρνητικές βαθμολογίες στους ανταγωνιστές τους χρησιμοποιώντας ψεύτικα προφίλ ή προφίλ γνωστών τους. Είναι πολύ συχνό να βλέπει κανείς την πιο αρνητική βαθμολογία που είναι το 1/5 και ταυτόχρονα να βλέπει πως ο αξιολογητής δεν έχει κάνει πολλές αξιολογήσεις στην ζωή του (γιατί μπορεί να δει κανείς κάποια στοιχεία του αξιολογητή καθώς και προηγούμενες αξιολογήσεις του). Φανταστείτε ότι πολλές φορές ο ανταγωνιστής έχει θάψει τους ανταγωνιστές του και ταυτόχρονα έχει βάλει την μέγιστη βαθμολογία 5/5 στην δική του επιχείρηση. Τόσο έκδηλα!

Οι χρήστες των Χαρτών του Google συνήθως ξέρουν να ξεχωρίζουν τέτοιου είδους απάτες. Ειδικά οι ξένοι έχουν περισσότερη εμπειρία και είναι πιο υποψιασμένοι. Οι Έλληνες χρήστες επηρεάζονται περισσότερο ειδικά αν δεν έχουν εμπειρία και χρησιμοποιούν πιο επιπόλαια το Internet. Φανταστείτε λοιπόν να υπάρχει χωρίς να το ξέρετε και να έχετε έλεγχο γι’ αυτό μια αναφορά για εσάς στους Χάρτες του Google όπου πελάτες σας έχουν ήδη βαθμολογήσει θετικά και κάποιος ανταγωνιστής έχει έντεχνα μειώσει την βαθμολογία σας βάζοντας ακόμα και συκοφαντικά σχόλια. Κάτι τέτοιο θα είχε άμεσες επιπτώσεις στις πωλήσεις σας τις οποίες θα βλέπετε να μειώνονται χωρίς να γνωρίζετε την αιτία.


Τα αποτελέσματα σε αναζήτηση "Ξενοδοχεία Θεσσαλονίκη".
Όπως βλέπετε το Google αναφέρει ακόμα και την ελάχιστη τιμή δωματίου αυτή την εποχή.

Πως μπορείτε να αντιδράσετε σε κάτι τέτοιο; Υπάρχουν τρόποι, απαιτούν όμως εκπαίδευση και κάποιο χρόνο για να αντιδράσετε σωστά και επαγγελματικά. Στην IPS έχουμε την γνώση και την εμπειρία να σας καθοδηγήσουμε βελτιώνοντας την επαγγελματική σας εικόνα στο διαδίκτυο. Κάποια στελέχη μας είναι ήδη Τοπικοί Οδηγοί με μεγάλη βαθμολογία γνωρίζοντας άριστα τους κανονισμούς του Google και τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν ώστε να αναδειχθεί οποιαδήποτε απάτη εις βάρος σας και να αποκατασταθεί το κύρος της επιχείρησης σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2310 300326 για να συζητήσουμε από κοντά τις τεχνικές λεπτομέρειες και να γνωρίσετε νέους τρόπους προώθησης της επιχείρησης σας.






active³ 5.4 · IPS κατασκευή E-shop · Όροι χρήσης