Σημαντικοί παράγοντες για καλύτερη κατάταξη στο Google




Αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι η βελτίωση της κατάταξης στο Google είναι συνυφασμένη με την βελτίωση της πιθανότητας πώλησης και άρα την αύξηση των πωλήσεων. Έτσι τα κατα άλλους “μυστικά για να βγούμε πιο πάνω” στις μηχανές αναζήτησης άρχισαν τα τελευταία χρόνια να αναζητούνται από όλο και περισσότερες επιχειρήσεις κάθε κλάδου, ειδικά αυτών που έχουν έντονη παρουσία στο διαδίκτυο. Και μαζί με την ζήτηση εμφανίστηκαν εκατοντάδες ειδικοί SEO experts του Digital Marketing

Και αν η παραπάνω ορολογία σας ακούγεται σαν μια διαφήμιση οδοντόκρεμας με Calsium CA, δεν πειράζει πάντα υπάρχει χρόνος αρκεί κάποιος να αποφασίσει να επενδύσει χρόνο και χρήμα για να δραστηριοποιηθεί σοβαρά στο διαδίκτυο. Αν απλά θέλει να μάθει τα “SOS” για να φέρει γρήγορα αποτελέσματα ξεγελώντας με κάποιο τρόπο τα συστήματα, τότε ας μην συνεχίσει την ανάγνωση. Είναι προτιμότερο να πάει για καφέ!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ GOOGLE ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΟΦΕΡΕΙ ΚΕΡΔΗ.

Ακόμα και με τις πιο ύπουλες τεχνικές των πιο πονηρών μυαλών το αποτέλεσμα θα είναι πρόσκαιρο και γρήγορα το Google θα “ποινικοποιήσει” την τακτική παράκαμψης επιφέροντας το αντίστροφο αποτέλεσμα δηλαδή να πάει το site στα Τάρταρα αντί για τις πρώτες θέσεις. Αρκεί μια αναφορά από κάποιον ανταγωνιστή. Και σε αρκετά ανταγωνιστικούς κλάδους πιστέψτε με ότι θα βρεθούν καλοθελητές. 

Τι μπορεί να κάνει λοιπόν κανείς για να πετύχει καλύτερη κατάταξη; Στα 20 χρόνια (από το 1999) που ασχολούμαστε με το web development και τις τεχνικές digital marketing συμβουλεύουμε πάντα τους πελάτες μας να “παίζουν by the book”, δηλαδή να ακολουθούν τους κανόνες και να είναι πάντα ενημερωμένοι για τις αλλαγές που συχνά κάνει το Google στα κριτήρια αξιολόγησης. 

Τα πλέον σημαντικά κριτήρια λοιπόν είναι τα παρακάτω:

  1. Η ποιότητα του λογισμικού
  2. Η ποιότητα του περιεχομένου
  3. Η συνολική εμπειρία του επισκέπτη (σχεδίαση, εργονομία, UI)
  4. Η ύπαρξη σοβαρού κινήτρου για τον επισκέπτη (διαφορετικότητα, αξιοπιστία, τιμή, υποστήριξη)
  5. Φήμη, παρουσία, αξιολόγηση (reviews)
  6. Social Media, διαφήμιση, θόρυβος

 

Στην IPS γνωρίζουμε το Ελληνικό Marketing και έχουμε πολύ καλή εικόνα της αγοράς μέσα από το πολύ μεγάλο πελατολόγιο μας που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 312 επαγγελματικές κατηγορίες. Έτσι, συνδυάζουμε πρακτικές του κλασικού Marketing με αυτές του Digital Marketing ώστε αυτές να δρουν προσθετικά για καλύτερη και αμεσότερη αποτελεσματικότητα.

Καλέστε μας στο 2310 300326 για να συζητήσουμε το δικό σας Marketing plan και για να γνωρίζετε τις υπηρεσίες μας αναλυτικά.




active³ 5.4 · IPS κατασκευή E-shop · Όροι χρήσης