Support Ticketing System




 

Το Support Ticketing System είναι ένα σύστημα καταγραφής και διαχείρισης αιτημάτων υποστήριξης με την μορφή Tickets. Κάθε ζήτημα απαντάται ξεχωριστά και διατηρείται στο ιστορικό κάθε χρήστη μέλους. Έτσι, μπορείτε να ανατρέξετε εύκολα σε παλαιότερες απαντήσεις κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο σε αντίθεση με αναζητήσεις σε όλους τους email λογαριασμούς που διατηρείτε. Κάθε Ticket αξιολογείται με βάση τη σπουδαιότητα του και απαντάται από εξειδικευμένα στελέχη μας 365 ημέρες το χρόνο.

 

Μπείτε στο Support Ticketing System με τον κωδικό που σας έχει παραδοθεί από την Τεχνική Υποστήριξη μας. Αν δεν θυμάστε τον κωδικό σας επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά (Δευτ. - Παρ. 9:00 – 17:00) στο 2310 300326 εσωτ. 1 για να γίνει εξακρίβωση στοιχείων και να αποκτήστε νέο κωδικό.

 



Print-icon SendToAFriend-icon 

active³ 5.2 · IPS κατασκευή E-shop · Όροι χρήσης