Support Ticketing System




 

Το Support Ticketing System είναι ένα σύστημα καταγραφής και διαχείρισης αιτημάτων υποστήριξης με την μορφή Tickets. Κάθε ζήτημα απαντάται ξεχωριστά και διατηρείται στο ιστορικό κάθε χρήστη μέλους. Έτσι, μπορείτε να ανατρέξετε εύκολα σε παλαιότερες απαντήσεις κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο σε αντίθεση με αναζητήσεις σε όλους τους email λογαριασμούς που διατηρείτε. Κάθε Ticket αξιολογείται με βάση τη σπουδαιότητα του και απαντάται από εξειδικευμένα στελέχη μας 365 ημέρες το χρόνο.

 

Μπείτε στο Support Ticketing System με τον κωδικό που σας έχει παραδοθεί από την Τεχνική Υποστήριξη μας. Αν δεν θυμάστε τον κωδικό σας επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά (Δευτ. - Παρ. 9:00 – 17:00) στο 2310 300326 εσωτ. 1 για να γίνει εξακρίβωση στοιχείων και να αποκτήστε νέο κωδικό.


Γιατί να χρησιμοποιήσετε το Support Ticketing System.

  1. Για να έχετε συγκεντρωμένα σε ένα σημείο αναφοράς όλα τα σχετικά αιτήματα που αφορούν τα site ή κάποιες άλλες υπηρεσίες μας.
  2. Για να μπορείτε να παρακολουθήστε την εξέλιξη και την πορεία επίλυσης ενός θέματος.
  3. Για να παίρνει προτεραιότητα το ζήτημα σας σε σχέση με εκατοντάδες γενικά email που δέχεται καθημερινά το Τμήμα Υποστήριξης.

Ποιοι βλέπουν τα ticket που ανοίγετε στο σύστημα.

Κάθε νέο ticket ενημερώνει αυτόματα τον Κεντρικό Πίνακα Ticket του Τμήματος Υποστήριξης στον οποίο έχουν πρόσβαση ως διαχειριστές μόνο εξουσιοδοτημένο προσωπικό και η διεύθυνση της εταιρίας μας. Όλα τα προσωπικά δεδομένα προστατεύονται με κωδικό εισόδου και κρυπτογράφηση SSL (GDPR compliance). Κάθε πληροφορία εταιρική ή τεχνική παραμένει στο σύστημα μας όσο χρονικό διάστημα απαιτείται στο πλαίσιο της συνεργασίας μας και την χειριζόμαστε πάντα ως εμπιστευτική έως την οριστική διαγραφή της από τους διαχειριστές του συστήματος.

Κεντρικός Πίνακας Ticket

 




active³ 5.4 · IPS κατασκευή E-shop · Όροι χρήσης