Καλάθι αγορών
Το καλάθι σας είναι άδειο

Νέο ticket σύστημα υποστήριξης



Νέο ticket σύστημα υποστήριξης

Το νέο support ticket system που μπορεί να ενσωματωθεί σε όλες τις Business Plus εκδόσεις Eshop της εφαρμογής μας (active3 B2C, active3 B2B, active3 SERP) και επιτρέπει αναλυτικά: 

  • την δημιουργία και παρακολούθηση νέων ticket από τα μέλη του website για οποιοδήποτε λόγο υποστήριξης (αίτημα, ερώτηση, αναφορά προβλήματος, κλπ). Κάθε κατηγορία ticket δημιουργείται δυναμικά από τον διαχειριστή.

  • την αυτόματη δημιουργία ticket για την παρακολούθηση κάθε παραγγελίας. Τα προϊόντα μεταφέρονται αυτόματα από το καλάθι αγορών απευθείας στο ticket.

  • την παρακολούθηση του ιστορικού επικοινωνίας με ξεχωριστή περιοχή προφίλ για κάθε μέλος.

  • την διάθεση αρχείων με ειδικό κρυπτογραφημένο download σύστημα έτσι ώστε να διασφαλίζεται το απόρρητο κάθε επικοινωνίας.

  • την ταχύτερη ανταπόκριση και απάντηση κάθε ticket από τους διαχειριστές του συστήματος μέσα από αποθηκευμένα δυναμικά πρότυπα μηνύματα.

  • την αυτόματη ενημέρωση των μελών με email κάθε φορά που ο διαχειριστής ενημερώνει το ticket για αλλαγή σταδίου. Τα στάδια ορίζονται δυναμικά από τον διαχειριστή και περιγράφουν τα στάδια μιας διεργασίας (πχ. μελέτη, αποστολή προσφοράς, αναμονή απάντησης, έναρξη έργου, κλπ). Δυναμικά στάδια μπορεί να έχει και η πορεία εκτέλεσης μιας παραγγελίας.

Το εξελιγμένο ticket σύστημα του active3 CMS είναι η λύση που αναζητάτε για την καλύτερη οργάνωση και υπεύθυνη επικοινωνία με τη πελατειακή βάση σας. Η IPS μπορεί να υλοποιήσει κάθε συνθήκη που ήδη εφαρμόζετε, μεταφέροντας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα την καθημερινή εμπορική πρακτική και τρόπο λειτουργίας. 

Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες στο 2310 300326, ή συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας μας.



Print-icon SendToAFriend-icon 



Newsletter list
Ενημερωθείτε για νέες εκδόσεις και για τις νέες λειτουργίες που αναπτύξαμε


Sms list
Ενημερωθείτε άμεσα για τις προσφορές μας

Προτείνουμε