Καλάθι αγορών
Το καλάθι σας είναι άδειο

Κατασκευή eshop που κερδίζουν πρωτιές στις μηχανές αναζήτησης



Θεσσαλονίκη 12 Ιουλίου 2011

Οι περισσότερες σοβαρές εταιρίες σήμερα έχουν αποκτήσει έναν διαδικτυακό τόπο για προβολή του προφίλ τους ή ακόμα και για την πραγματοποίηση on line πωλήσεων με την κατασκευή eshop. Την τελευταία δεκαετία οι περισσότερες εταιρίες πειραματίστηκαν με σταθερούς ή πρόσκαιρους συνεργάτες, έμπειρους και επαγγελματίες ή καιροσκόπους που είχαν εταιρική υπόσταση μόνο για να εκδίδουν υπερτιμολογημένα παραστατικά. Εκατοντάδες εκατομμύρια Ευρώ σκορπίστηκαν από δεκάδες επιδοτήσεις που «έτρεξαν» στο διάστημα αυτό μα κάποιες εταιρίες εκμεταλλεύτηκαν σωστά τις ευκαιρίες και επένδυσαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ποια είναι λοιπόν η πετυχημένη συνταγή για την καλύτερη εκμετάλλευση αυτού του μέσου που λέγεται διαδίκτυο; Πότε ένα eshop θεωρείται πετυχημένο και ποιες προσδοκίες μπορεί να έχει μια εταιρία που κάνει τα πρώτα της βήματα σήμερα;

Όσο απλοϊκές και αν φαντάζουν αυτές οι ερωτήσεις τόσο δυσκολότερο είναι να δώσει μιαν απόλυτη απάντηση κάποιος «ειδικός». Γιατί δεν υπάρχει τίποτα το απόλυτο στο διαδίκτυο. Το internet είναι τόσο τεράστιο που όλα σε αυτό είναι το ίδιο ρευστά, ευμετάβλητα και χαοτικά όπως κάθε κομμάτι της ζωής. Υπάρχει πάντα κάποιος κανόνας, που ισχύει στις παρούσες συνθήκες, αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις που ξεφεύγουν πέρα από κάθε λογική και τάξη. Έτσι και η κατασκευή eshop είναι για τους περισσότερους μια ανεπανάληπτη εμπειρία, κατά τη διάρκεια της οποίας ίσως αναθεωρήσουν αρκετά πράγματα από την καθημερινότητα και την ρουτίνα της δουλειάς. Η κατασκευή eshop είναι για κάθε επιχείρηση μια καλή αφορμή για ανασύνταξη, απολογισμό, καταγραφή αναγκών, εξεύρεση λύσεων, υπολογισμό λειτουργικών εξόδων και ελέγχου της παραγωγικής διαδικασίας και των πωλήσεων.

Αν και εφόσον λοιπόν η κάθε εταιρία έχει κάνει την αυτοκριτική της και έχει θέσει στόχους, τότε η κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι μια βατή διαδικασία με όραμα και προοπτική που αν ακολουθηθούν συγκεκριμένοι κανόνες θα αποδώσει τα μέγιστα. Γιατί υπάρχουν κανόνες που μόνο οι έμπειρες και ικανές εταιρίες γνωρίζουν και μπορούν να τους εφαρμόσουν κατάλληλα.

Ένα σωστό eshop για να πετύχει στο κοινό του internet αλλά και στις μηχανές αναζήτησης πρέπει να έχει τα παρακάτω:

  • εύηχο και εύκολο domain name που θα μπορεί να αποστηθίσει εύκολα ο οποιοσδήποτε. Καταλληλότερος είναι ένας συνδυασμός που θα θυμίζει και το κύριο αντικείμενο της εταιρίας. Αν μάλιστα το κύριο αντικείμενο εμπεριέχεται στο domain γραμμένο με λατινικούς χαρακτήρες όπως ακούγεται, τότε αυτό μετράει θετικά στις μηχανές αναζήτησης.

  • ικανοποιητική και όχι εντυπωσιακή σχεδίαση. Μια σχεδίαση που θα αποπνέει εμπιστοσύνη και επαγγελματισμό είναι προτιμότερη από μία εντυπωσιακή σχεδίαση με κινούμενα γραφικά που όμως δεν προσφέρει την απαραίτητη πληροφορία αφήνοντας κενά και υποψίες για προσπάθεια αποπροσανατολισμού. Η σχεδίαση πρέπει να ξεχωρίζει για τη φιλικότητα προς τον τελικό αναγνώστη αυξάνοντας παράλληλα την εμπιστοσύνη και την θετική εικόνα του επισκέπτη προς την εταιρία.

  • δυναμικά χαρακτηριστικά και αλληλεπίδραση. Το eshop πρέπει να έχει και να δείχνει ότι διαθέτει πληθώρα επιλογών και λειτουργίες αλληλεπίδρασης του επισκέπτη με τη διεύθυνση ή τα επιμέρους τμήματα μιας εταιρίας (πχ. πωλήσεις, υποστήριξη, κλπ). Ερωτηματολόγια, φόρμες επικοινωνίας, βαθμολόγηση από τα μέλη, δυνατότητα προσθήκης σχολίων σε κάθε προϊόν, ειδική περιοχή αναφοράς προβλημάτων, κ.α. είναι μερικά μόνο από τα δυναμικά χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες αλληλεπίδρασης ενός σύγχρονου eshop.

  • πληθώρα κατηγοριοποιημένης πληροφορίας. Η κατασκευή του eshop θα πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο που να επιτρέπει την σωστή κατηγοριοποίηση των προϊόντων και την δημιουργία ειδικών φορμών σύνθετων αναζητήσεων. Η παράθεση της πληροφορίας για κάθε προϊόν θα πρέπει να γίνεται με εργονομικό τρόπο και σε συμφωνία με τις απαιτήσεις που ορίζουν οι μηχανές αναζήτησης για το περιεχόμενο.

  • συνέπεια και διαρκή φροντίδα από τους διαχειριστές που θα πρέπει να ενημερώνουν συχνά το ηλεκτρονικό κατάστημα με νέα, προσφορές και δελεαστικά κείμενα και φωτογραφίες. Η προτροπή είναι ένα από κυρίαρχα στοιχεία αυτού του είδους παρουσίασης και θα πρέπει να γίνεται με τρόπο έντεχνο και καλαίσθητο.

Η κατασκευή ενός eshop δεν έχει μαγικές συνταγές επιτυχίας. Το αποτέλεσμα, το eshop που θα κατασκευαστεί κάθε φορά, αντικατοπτρίζει την ποιότητα και το επίπεδο κάθε επιχείρισης. Κάθε έμπειρος χρήστης του Internet μπορεί πλέον να διακρίνει μια ημιτελή παρουσίαση από μια πλήρη και ισχυρή παρουσία πίσω από την οποία συνήθως υπάρχει και μια σοβαρή και υγιής επιχείριση. Και αυτό είναι τελευταία ολοένα και πιο πολύτιμο.

Αναζητήστε σήμερα κιόλας περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κατασκευή eshop καλώντας στο 2310 300326, ή συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας μας για να ρυθμίσουμε κάποιο πρώτο ραντεβού για να γνωρίσετε την εταιρία και τις υπηρεσίες μας.

 

Άδεια Creative Commons
Το έργο με τίτλο Κατασκευή eshop που κερδίζουν πρωτιές στις μηχανές αναζήτησης από τον δημιουργό Νικόλαος Πατρώνης διατίθεται με την άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα .

Visit Nikolaos Patronis Google+ profile



Print-icon SendToAFriend-icon 



Newsletter list
Ενημερωθείτε για νέες εκδόσεις και για τις νέες λειτουργίες που αναπτύξαμε


Sms list
Ενημερωθείτε άμεσα για τις προσφορές μας

Προτείνουμε